Bútorok pihenőhelyiségekbe és a recepcióra
Készüljön fel a Munka 4.0-ra – a közös munka új formáit szolgáló bútorokkal a pihenőhelyiségbe, az előcsarnokba és a recepcióra. Itt klasszikus foteleket és szokatlan külsejű babzsákokat éppúgy talál, mint kiváló minőségű, pihenőhelyiségekbe való bútorokat az irodába vagy a recepcióra.
A Bútorok pihenőhelyiségekbe és a recepcióra kategóriában a következő márkák termékeit kínáljuk: BISLEY, Tojo, Topstar.
Pihenőhelyiség, előcsarnok és recepció: az első benyomás döntő fontosságú
Egy színes babzsák, egy lazább bútordarab, esetleg egy hívogató kanapé az előcsarnokban csak startup cégeknek való? Szó sincs róla! Az első benyomás döntő fontosságú – és a recepció megfelelő berendezésével már első pillantásra bebizonyíthatja ügyfeleinek, hogy Ön tudja, mi a dörgés. A gondosan berendezett csoportszobákkal, tárgyalókkal, várókkal vagy recepcióval minden ponton lenyűgözheti azt, aki betér Önhöz.
Mi jellemzi a modern pihenő-, recepciós vagy akár irodabútorokat?
Felhasználóbarát koncepció és kreativitás, legyen szó megbeszélésekről, a munkatársak egészségéről és általánosságban a jó első benyomásról: míg a legtöbb irodabútor egyértelműen egy adott felhasználásra van kitalálva, a várókba és hasonló helyiségekbe szánt ülőalkalmatosságok és egyéb berendezési tárgyak célja inkább az, hogy előmozdítsák a közös munkát, a higgadt gondolkodást és az összetartozást, valamint jó benyomást alakítsanak ki az ügyfelekben a vállalatról.
A recepció és a pihenőhelyiség sokrétű üzenetet hordoz. Méghozzá nemcsak látogatói és ügyfelei, hanem az alkalmazottai számára is:
- Barátságos, nem túl szigorú légkört árasztanak.
- Kellemes időtöltésre és kötetlen kommunikációra hívnak.
- Felhívják a figyelmet arra, hogy a munkát nem csak az íróasztalnál lehet elvégezni.
- Azt sugallják, hogy itt a munkavállalók önmaguk lehetnek.
- Céljuk a kreativitás, a produktivitás és az inspiráció egyesítése.
- Segítenek eloszlatni a várakozáshoz társuló kellemetlen asszociációkat.
Hogyan rendezzem be a pihenőhelyiséget, az előcsarnokot és a recepciót?
Egy babzsák nem csinál pihenőhelyiséget, és önmagában egy kisasztaltól sem lesz ügyfélbarát a váró. A rendelkezésre álló hely függvényében biztosítani kell a kisebb csoportok számára a szükséges privát szférát, hogy össze tudjanak ülni és tanácskozni. Inkább egy korlátozott alapterületen rendezzen el néhány ülőgarnitúrát stílusos pihenőbútorokkal ahelyett, az egész teret telezsúfolná.
Sőt, nem is muszáj minden ülőhelynek a pihenőhelyiségben lennie. Az emeleti beugrók ideálisak a gyors csoportmegbeszélésekhez. Két fotel vagy kényelmes szék, egy kis asztal, egy növény és jó megvilágítás – és az ad hoc megbeszélésekből máris gyorsabb eredmények és kreatív ötletek születnek.
Azt is figyelembe kell venni, hogy ki fog ülni vagy dolgozni ezeken a területeken. Noha a babzsákok kényelmes bútorok egy pihenőhelyiségbe, egy B2B vállalat recepciójára kevésbé alkalmasak – ezekre leülni, illetve onnan felállni ugyanis öltönyben vagy kosztümben nem olyan egyszerű.
A reprezentatív területek kialakításakor végső soron mindig az a lényeg, hogy mit szeretne elmondani a cégéről. Ezért a huzat színét, a bútorok stílusát stb. mindig úgy válassza meg, hogy azok illeszkedjenek a vállalat arculatához, és inkább a visszafogottabb megoldást válassza.
Szeretné megtudni, hogyan teremthet kellemes környezetet a munkahelyén? Olvassa el az erről szóló útmutatót, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot, ha kérdése van a kínálatunkkal kapcsolatban!