Fenntarthatóság

3 ok a termékek javítása mellett

2021/11/02

Ami elromlott, az mehet a kukába? Várjunk csak! Sok esetben a gépeket, szállítóeszközöket vagy anyagmozgató berendezéseket is meg lehet javítani, ami már rövid távon is egy megtérülő megoldás.

Nézzük,

  • hogy milyen előnyei vannak a javításnak,
  • hogy hogyan tudja eldönteni, hogy megjavíttasson valamit, vagy inkább új terméket vásároljon, és
  • hogy hogyan lehet megelőzni a meghibásodást.

A javításnak a következő előnyei vannak

Fenntarthatóság

Amíg fel nem találnak valamit, ami mindent megváltoztat, addig bizony így áll a dolog: Egy termék előállítása – különösen nagy vagy bonyolult gépek esetében – energiába kerül. Ha ehelyett kicseréljük a kisebb alkatrészeket, azzal energiát és anyagot is spórolunk, és egyúttal demonstrálhatjuk a fenntarthatóság iránti elkötelezettségünket. A nyersanyaghiány és a klímaválság idején ezek fontos érvek, amelyeket tiszta lelkiismerettel használhat a külső kommunikációban. A fogyasztók számára ugyanis egyre fontosabb a fenntarthatóság.

Fontos:
Még ha egy új gép energiatakarékosabb is az előzőnél, ez gyakran csak évek múltán ellensúlyozza az új gyártásához szükséges energiát.

Pénzmegtakarítás

Sok esetben a kiváló minőségű gépek vagy üzemi berendezések beszerzése kétszer annyiba kerül, mint a javítás. Ilyenkor sok pénzt tudunk megtakarítani, ha a javítás mellett döntünk.
De figyelem: Mindig ellenőrizze, hogy hosszú távon is a javítással jár-e jobban.

Hatékonyság

Ha a javítás gyorsan zajlik, értékes időt tud megtakarítani, mert az új készülék beszerzése általában tovább tart,

így közben nem tud haladni a munkával. Természetesen döntő fontosságú, hogy ki végzi el a javítást, és milyen gyorsan lehet hozzájutni a megfelelő alkatrészekhez. Egy hozzáértő szervizpartner aranyat ér.

Azt is vegye figyelembe, hogy ha egy termék már nem áll rendelkezésre, egy új termék beszerzése nagy váltást és így adott esetben hosszadalmas betanulási időt jelent. Ez a munkafolyamatokat is jelentősen lelassíthatja.

Javítsunk vagy ne javítsunk? Néhány tipp, hogy könnyebb legyen eldönteni a kérdést

Nem mindig a javítás a legjobb megoldás. Vannak olyan helyzetek, amikor jobb, ha kicseréljük a terméket.

A következő kérdések segítenek Önnek abban, hogy helyes döntést hozzon:

Hibák megelőzése

Valószínűleg a drága termékek beszerzését és a javítást is a háta közepére kívánja, de előbb-utóbb valamelyiknek eljön az ideje. A károkat viszont meg is lehet előzni, amivel meghosszabbíthatja a termékek élettartamát.

A legjobb, ha már vásárláskor eszünkbe jut a régi német mondás: „Aki olcsón vásárol, kétszer vásárol”. Különösen olyan termékek esetében érdemes odafigyelni a minőségre és a hosszú élettartamra, amelyeknek gyakran nagy terhelést kell kibírniuk. Ha mindez szakszerű kezeléssel és rendszeres karbantartással párosul, akkor minden esélye megvan arra, hogy az új autója hosszú évekig szolgálja Önt.

Alkatrészek és javítások a kaiserkraft vállalatnál

A kaiserkraft vállalatnál vállaljuk, hogy megjavítjuk a nálunk vásárolt termékeket. Csak eredeti alkatrészeket használunk, így a termék továbbra is eredeti lesz. A rövid szállítási és szerelési idővel elkerülhető a költséges állásidő. Azt is őszintén megmondjuk, ha a terméket már nem érdemes megjavítani. Az átlátható költségbecslésnek és a hibaok részletes leírásának köszönhetően Ön minden költséggel tisztában lesz. Így teljeskörű szolgáltatást kap. Vegye fel velünk a kapcsolatot!

3 ok a termékek javítása mellett mg$

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

További kérdések esetén ingyenesen állunk rendelkezésére.