Home office

11 tipp a sikeres otthoni munkavégzéshez

2020/08/31

Egyre több vállalat kínálja fel munkavállalóinak az otthoni munkavégzés lehetőségét. Az úgynevezett home office azonban több kihívást is jelent. Ahhoz, hogy az otthoni irodában valóban produktív legyen, nem elég egyszerűen felnyitni a laptopot. Az otthoni irodát megfelelően be kell rendezni, a munkanapot pedig jól meg kell szervezni, hogy át tudjon állni az új munkarendre.

Ahhoz, hogy a négy fal között gördülékenyen menjen a munkavégzés, hasznos tippeket adunk a munkahely kialakításához, a munkanap megszervezéséhez és a kollégákkal való virtuális együttműködéshez.

Mi kell az otthoni iroda kialakításához?

Első lépésként az otthonában ki kell alakítania egy olyan területet, ahol gerinckímélő és koncentrált módon tud dolgozni. Ha a munkahelyet sikerül ügyesen berendeznie, gondolatban könnyebben át tud állni irodai üzemmódra. De ez fordítva is igaz: a munkanap végén is könnyebben át tudja majd adni magát a pihenésnek. Ezzel a négy tippel könnyen leküzdheti a home office-szal kapcsolatos kihívásokat:

Hogyan szervezze meg a munkanapját?

Ha az otthoni irodában rendelkezik a szükséges felszereléssel, minden adott a produktív munkanaphoz. Sajnos azonban a sok zavaró tényező és a munkarutin hiánya miatt a valóság gyakran máshogy néz ki. A következő négy tipp segítségével hatékonyabban tudja megszervezni az otthoni munkanapot:

Hogyan dolgozhat együtt virtuálisan a kollégáival?

Ha minden kollégája home office-ban dolgozik, akkor teljesen új kihívások merülnek fel a közös munka szempontjából. Ha betartja a következő három tippet, akkor garantáltan sikerülni fog a home office-os csapatmunka.


Megfelelő felszerelést keres az otthoni irodájához? Az irodai székektől az ergonomikus irodaszereken át egészen a tisztítószerekig: Itt mindent megtalál az új otthoni munkahelyéhez.

A home office kialakítása mg$

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

További kérdések esetén ingyenesen állunk rendelkezésére